עגלת משטחים חשמלית

עגלת משטחים חשמלית, הפתרון המושלם לעסק שלך!

אז העסק גדל ואתם חייבים למצוא דרך לייעל את שינוע הסחורה, להקל על העובדים שלכם ולהביא למצב בו תוכלו לספק את כל הסחורה בזמן מבלי להביא את הצוות שלכם לקצה.

הפתרון למצב הוא ברכישת עגלת משטחים חשמלית – עגלת המשטחים הינה למעשה מלגזה קטנה בהישג ידך!

מולטי גרדן יבוא ושיווק מייבאים לכם את עגלות המשטחים של מותג JAC לארץ, עגלת משטחים חשמלית של חברת JAC מתנהגת ממש כמו מלגזה קטנה, הן מבחינת כושר הנשיאה והן מבחינת התפעול, היתרון הגדול שלהם לעומת המלגזות טמון בשני אופנים האחד בעלות המוצר (עלות פחותה משמעותית), והן מבחינת התפעול הקומפקטי ובטיחותיות ביותר עבור המפעיל, כמו כן ניתן להשתמש בהם בתוך משאיות ההובלה, כך שקל ונוח יותר לנייד את הסחורה בכל מקום גם מחוץ למחסנים.

בכל עסק זקוק למכשירים שיסייעו בהכנסת והוצאת סחורה לצורך אספקה והעמסה על המשאית שתוביל את הסחורה לחנויות.
כדי ליעל את העבודה בעלי עסקים מחזיקים במחסנים שלהם מגוון כלים המסייעים לשנע את המשטחים, בחלק מהמחסנים תוכלו למצוא מלגזות חשמליות גדולות, בחלקם עגלות משטחים, בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מגלים את היתרונות של מלגזות חשמליות.

עגלות משטחים חשמליות מתנהגות כמו מלגזה חשמלית אך לא מצריכה רישיון, ניתן לנייד אותה ממקום למקום בקלות, יעילות ומהירות, ניתן אף להעלות אותה על המשאית לצורך פירוק קל ומהיר של הסחורה, החיסרון היחיד בעגלה חשמלית לעומת מלגזה היא ביכולת של המלגזה להעמיס את הסחורה למקומות גבוהים במחסן, במידה ובעסק שאתם מנהלים אין מקום למלגזה גדולה סטנדרטית או שאין ברשותכם את כוח האדם שיפעיל אותה, אך עדיין יש ברשותכם סחורה במשקלים גבוהים, ואתם מעוניינים להכפיל או אפילו לשלש את הספק העבודה במחסן עגלות משטחים חשמליות הן המענה המושלם עבורכם.

במידה ובחרתם לרכוש עגלת משטחים חשמלית, חשוב לבחור חברה אמינה בעלת מוניטין בענף, חברת מולטי גרדן מביא לארץ את העגלות החשמליות של מותג JAC העולמי, כך שאתם יכולים להנות ממותג מוכר ומוכח בקניה ישירה מהיבואן ללא פערי תיווך!

למעבר לעמוד הרכישה אתם מוזמנים ללחוץ כאן.

לשאלות ברורים ומענה מקצועי אתם מוזמנים לשלוח הודעת וואצאפ (לחצו כאן).

לחזרה לדף הבית לחץ כאן.

התקשרו דילוג לתוכן