איך לבחור טרמפולינה?

איך לבחור טרמפולינה? מדריך לקניית טרמפולינה מומלצת

בקרוב מגיע הקיץ, וכל ההורים בינינו מחפשים נואשות דרכים להעסיק את הילדים, אך כל כך קשה לצאת החוצה יום יום במזג האוויר הקיצי הישראלי… ולכן, אין ברירה אלא לנסות ולהביא את האטרקציות והשעשועים לבית ולגינה.

פיתרון נפלא שעונה על הצורך הוא קניית טרמפולינה לחצר. זהו מתקן כיפי, על זמני, שמתאים לטווח גילאים רחב ונשמר למשך שנים רבות. אז כיצד בוחרים טרמפולינה? מהו מחיר טרמפולינה? ואיזו טרמפולינה לחצר מומלצת? מיד נענה על כל השאלות הללו.

 

טרמפולינה מומלצת לגינה 2022 – הבטיחותית ביותר

אז מה כדאי לבדוק לפני שקונים טרמפולינה, ואיך להחליט איזה טרמפולינה לקנות? הדבר הראשון החשוב ביותר כמובן הוא עמידות ובטיחות הטרמפולינה. טרמפולינה טובה היא טרמפולינה בטוחה – אנו שומעים על לא מעט תאונות שנגרמות כתוצאה מקפיצה בטרמפולינה, ורוצים לדעת כיצד ניתן להימנע ממקרים קשים שכאלה.

כדי להבטיח שתרכשו טרמפולינה בטיחותית יש לשים לב למפעל המייצר אותה וליבואן המקומי, ולוודא שמדובר בעסקים מקצועיים בעלי וותק וניסיון בתחום. כלל התקנים הרלוונטים. מעבר לכך, מומלץ לבחור טרמפולינה שהשלדה שלה עשויה ממתכת שאינה מחלידה, ועבה יחסית, לפחות 1.5 מילימטרים.

באשר לקפיצים, אין להקטין ראש. תפקיד הקפיצים הוא לחבר את משטח הקפיצה למסגרת המתקן, ולכן להם חשיבות רבה. חשוב לוודא שהקפיצים עשויים מתכת או חומר קשיח אחר. משטח הקפיצה גם הוא חלק מהותי בטרמפולינה, וכדי שיותאם למזג האוויר הישראלי מומלץ לבחור טרמפולינה שמשטח הקפיצה שלה עמיד בפני קרני UV.

רשת ההגנה המקיפה את המתקן נועדה למנוע נפילות לצדדים, ולכן עליה להיות חזקה וגמישה יחסית, וגם כן עמידה מפני קרני השמש. מומלץ לבחור לבחון טרמפולינה בה הרשת מותקנת לפני מערכת הקפיצים, כך שלילדים הקופצים במתקן אין כלל גישה ישירה לקפיצים, מה שיתרום לעמידותם לאורך זמן ויבטיח את בטיחות הקופצים.

טרמפולינה מומלצת לגינה הינה טרמפולינה מולטי ג'אמפ, שהינה גדולה יחסית (2.44 מ'), טרמפולינה עם ומכילה רשת הגנה פנימית להגנה מירבית על הקפיצים וכיסוי ספוג עם כיסוי נוסף להגנה מפני ומפני פגיעה בעמודי הרשת. משטח הקפיצה הבטיחותי עמיד מפני קרני השמש, וקפיצי הפליז עמידים וחזקים ביותר. זוהי טרמפולינה המתאימה גם לילדים גדולים, והינה בטיחותית ויכולה לעמוד בתנאי בתאני מזג האוויר הישראלי.

 

טרמפולינה מחיר

אז כמה זה יעלה? מחיר של טרמפולינה הינו טווח רחב המשתנה בהתאם לפרמטרים שונים. באופן כללי ניתן לחלק את הטרמפולינות למקצועיות וביתיות. המלצה על טרמפולינה לחצר הביתית תהיה כנראה טרמפולינה קטנה יותר, ביתית בגודל בינוני ( 10 פיט – 3.05 מטר) . הטרמפולינות הביתיות פופולאריות יותר לחצר או לגינה, ומותאמות לטווחי גילאים משתנים. עקב כך המחיר שלהן נמוך יחסית ומותאם יותר לכל כיס.

אופציה מצוינת לטרמפולינה ביתית קטנה יחסית ובמחיר הוגן היא טרמפולינה ג'וניור עם רשת בטיחותית. מוצר זה נחשב לאחד המומלצים בשוק, בזכות הגודל הקומפקטי ורשת ההגנה הבטיחותית המותאמת לילדים. זהו פיתרון נהדר לפעוטות וילדים קטנים בגילאי 3-6 שצריכים להוציא אנרגיה ומעוניינים לשחק, באופן בטיחותי שירגיע את הילדים וגם את ההורים.

בניגוד לכך טרמפולינות מקצועיות העומדות בתקן אולימפי יותאמו גם למבוגרים, ויהיו גדולות יותר, ולכן גם יותר יקרות. המלצה על טרמפולינה מקצועית תהיה יקרה יותר, ותתאים גם לקופצים מקצועיים ולא רק לחובבנים או לילדים. טרם הקנייה, חשבו מי מיועד להשתמש בטרמפולינה, וכך הבחירה תהיה נכונה ומתאימה לכם.

 

טרמפולינה חוות דעת והזמנה

טרם קניית טרמפולינה, מומלץ לקרוא ביקורות וחוות דעת שונות אודות המוצרים, או להתייעץ עם מומחים בתחום. שימו לב – הדבר החשוב ביותר בקניית טרמפולינה, כפי שנאמר, הוא הבטיחות. לכן – ערכו השוואה בין המוצרים המותאמים לחצר או לגינה שלכם, ואל תתפשרו על איכות המוצר – זה ישתלם.

מעוניינים בקניית טרמפולינה חוות דעת או התייעצות? התייעצות ?  באתר שלנו מפורטים כל המוצרים ובפרט הטרמפולינות שאנו משווקים. מעבר לכך, הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר עוד היום דרך הטופס המקוון באתר או דרך הטלפון  073-3744-983. אנו מבטיחים שירות לקוחות מהיר ויעיל. נשמח לעמוד לשירותכם!

התקשרו דילוג לתוכן