ערסל מעוצב לבית

ערסל רטאן מעוצב
ערסל מעוצב לבית
מגוון ערסלים מעוצבים במחירים משתלמים.

ערסל מעוצב לבית ולחצר.

ערסלים מעוצבים לבית הם הלהיט החדש בתחום ריהוט הבית, הערסל הינו רהיט יפה ונוח המספק לנו חווית שימוש נוחה במיוחד, יותר ויותר לקוחות מעוניינים לרכוש ערסל מעוצב לבית, אך לפני תהליך הרכישה חשוב לבדוק אם המקום שאת מיעדים לערסל אכן מתאים.
הערסל מספק לנו חווית נוחות שונה ונינוחה, קיימים מספר דגמים של ערסלים למכירה ורצוי לבדוק לפני הרכישה את הסוגים וגדלים לצורך התאמה מושלמת לדרישות שלכם.
גודל הערסל (מידות ומספר אנשים אשר יכולים לשבת עליו בו זמנית).
ערסל אישי- שהוא למעשה ערסל יחיד, הערסל יחיד צר במידות שלו ומתאים לישיבה של אדם אחד.
ערסל כפול– מתאים לישיבה עבור שני אנשים, הערסל הכפול רחב יותר ומתאים יותר לשימוש חיצוני בגלל מידותיו, בנוסף לגודל דבר נוסף שמבדיל בין סוגי הערסלים הוא זווית השכיבה של הערסל.
קיימים שני מצבי ישיבה לערסלים.
ערסל שכיבה- הדגם הישן שכולנו זוכרים מיציאות לקמפינג או נופש בקיבוץ, הערסל עשוי בד חזק הוא מתאים לשכיבה וניתן להרכיב אותו על ידי חיבור/קשירה בין שני עצים או מוטות חזקים, הערסל הנל לא מעוצב ומתאים לשימוש חיצוני.

ערסל ראטן מעוצב- הערסל מודרני  הפופולארי ביותר מבין סוגי הערסלים הקיימים היום, הערסל מגיע במגוון עיצובים וסט כריות תואם לנוחות מרבית, ערסל הישיבה מגיע בגדלים שונים ומיוצר מחומרים שונים.

ניתן למצוא ערסלי ישיבה יוקרתיים מאוד העשויים מראטן ותלויים על מוטות מיוחדים או ערסלים העשויים מבד יוקרתי מעין פוף תלויים על מוט מברזל או מעץ, חברת מולטי גרדן מתמחה ביבוא ערסלי רטאן במספר דגמים במחירים מותאמים לכל כיס המאפשרים לכם לדלג על פערי התיווך ולרכוש ישירות ממחסן היבואן את הדגם המותאם לכם הן מבחינת העיצוב והן מבחינת המידות.
לסיכום: הערסלים של היום משדרגים לנו את חווית השהות בבית ואת עיצוב החדר או הגינה. וזו הסיבה שיותר ויותר לקוחות רוכשים ערסלים לגינה או למרפסת ביתם.
לערסל לגינה יתרונות רבים, שהופכים את החוויה שלכם לנוחה ומהנה במיוחד.
הערסל משדרג בקלות כל אזור בו יהיה מוצב, בין אם מרפסת או גינה גדולה ורחבת ידיים או מרפסת קטנה ורומנטית. היום קיימת גם מגמה להכניס את הערסל הביתה, כחלק מהסלון, ולהפוך את פינת הישיבה לאזור הכי נחשק בבית.
רוצים לקבל המלצה לערסל רטאן שיתאים במיוחד לדרישות שלכם?
ערסל מעוצב לבית, קונים במולטי גרדן יבוא ושיווק.
התקשרו דילוג לתוכן