מדריך קניית מטבח חוץ

אנחנו הישראלים אוהבים להפוך כל אירוע לחגיגי, וככאלה אנחנו גם עם שאוהב לארח. בעונת הקיץ, האידיאל הוא לארח בגינה או בחצר הביתית. וכיצד נבשל בחוץ ונארח את הקרובים אלינו? בעזרת מטבח חוץ.

רכשתם או בניתם בית עם חצר או מרפסת גדולה, והחלטתם להשתדרג עם מטבח חוץ? מיד נבין מה הצעדים שמומלץ לחשוב עליהם טרם קניית  מטבח חיצוני.

הדבר החשוב ביותר טרם שרטוט מטבח חוץ או בניית מטבח חוץ לבד הוא התאמת הצרכים שלכם. חשבו למה ישמש המטבח – ארוחות משפחתיות, אירוח מצומצם או אירועים חברתיים גדולים וחגיגיים? בהתאם לכך, חשבו מה צריך להכיל מטבח החוץ שלכם – אילו משטחים, מוצרי חשמל או מכונות, ומה הגודל האידיאלי עבורכם.

 

איך לבנות מטבח חוץ בזול?

בנייה עצמית של מטבח חוץ אינה חלום רחוק. רבים מחליטים לאתגר עצמם ולהפוך את המטבח לפרויקט עצמי. ניתן לתכנן בניית מטבח חוץ מבלוקים, מטבח חוץ מעץ או מחומרים אחרים. מעבר לכך ניתן להחליט להשתמש בחומרים זולים יחסית, או מטבחים מוכנים לגינה – כך שהמחיר ירד באופן משמעותי.

ובאשר למחיר – מטבחי גינה זולים הם אפשריים. כל שעליכם לעשות הוא לערוך סקר שוק ולמצוא את החלקים ואת המכונות השונות במחירים סבירים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, מטבחי חוץ זולים אינם בהכרח פחות איכותיים או יעילים – כל עוד  בוחרים ומתכננים אותם בצורה חכמה.

ישנם אינספור רעיונות למטבח חוץ, שיכול להפוך גם לחלק יוקרתי ומפואר בחצר או בגינה שלכם. כדי להפוך את המטבח למהודר ומקושט, שקלו להוסיף סביבו עצים ועציצים, פרחים או ריהוט גינה מפואר שיהפוך את הגינה שלכם לחלקת גן עדן קטנה.

 

מולטי גארדן – הכתובת שלך למטבח חוץ

החלטתם ללכת על מטבח חוץ בנייה עצמית? אנו כאן כדי לסייע לכם בכל התהליך. אנו מציעים מטבח חוץ מפוארים שלמים וכן חלקים שיעזרו לכם להרכיב ולבנות לכם את מטבח חלומותיכם.

מבין אינספור המוצרים שלנו אנו משווקים מטבחי חוץ בגדלים שונים ובטווח מחירים רחב המותאמים לסוגים שונים של גינות ושל לקוחות. אצלנו תוכלו למצוא טווח רחב של מוצרים: ממטבח חוץ מולטי קיטצ׳ן מנירוסטה, ועד למטבח חוץ מפואר ומרהיב ביופיו מדגם קליפורניה, האיכותי והיוקרתי ביותר שניתן למצוא בשוק.

זקוקים לייעוץ, שאלות או לבעל מקצוע שיהווה מדריך לבניית מטבח חוץ? צרו עימנו קשר עוד היום בטלפון 073-3744-983 או דרך הטופס המקוון באתר שלנו. נשמח לתת שירות!

התקשרו דילוג לתוכן