איך לבחור ערסל לעיצוב הבית

ערסל ראטן, בצע המסגרת בהתאם לבצע הערסל

ערסל מעוצב לבית ולחצר, מעוניינים להתחדש במוצר שישדרג את עיצוב הבית ויתן לכם נוחות ואיכות? אם כן אז הגעתם למקום הנכון, מולטי גרדן יבוא ושיווק יסייעו לכם בשאלה: איך לבחור ערסל לעיצוב הבית.

מגוון גדול של ערסלים אבל איך תדעו להבדיל ומה לבחור? האם המחיר הוא הפונקציה היחידה לטיב המוצר? ממש לא! מולטי גרדן יבוא ושיווק בעמ"מ חוסכים לכם את פערי התיווך ומזמינים אותכם להנות ממגוון מוצרים איכותיים במחירים משתלמים.

ערסל מומלץ
יותר ויותר בתים בישראל מגלים מחדש את הערסל, מוצר שמוסיף צבע נוחות ועיצוב יוקרתי לכל בית.
תחום הערסלים עבר ״ניתוח פנים״ וזה כבר ממזמן לא עוד חתיכת בד שמתחברת בעזרת שני חוטים.

הערסלים החדשים מביאים לנו בשורה חדשה לעיצוב הבית לכל אדם שיש לו מרפסת או גינה, ויש לקוחות שרוכשים אותו לחדר גדול ומרווח.
הערסלים של היום הינם רהיט יוקרתי המוסיף לאוירת הבית או לגינה/חצר.

הערסל מספק לנו נוחות ישיבה מירבית הכוללת את האפשרות להתנדנד איתו מצד לצד בזמן הישיבה, דבר המספק לנו הרגשה נעימה של ריחוף באוויר.

ישנם מספר סוגים של ערסלים בארץ וכדי לדעת איך לבחור ערסל לעיצוב הבית, המותאם לדרישות שלכם אתם צריכם לבדוק מספר דברים…

ערסל יוקרתי

ההבדל הראשון בין הסוגים הוא בגודל הערסל.
ישנם מספר גדלים:
ערסל אישי שהוא למעשה ערסל יחיד, הערסל יחיד צר במידות שלו ומתאים לישיבה של אדם אחד או לשכיבה (תלוי בסוג הערסל פירוט בהמשך).

ערסל כפול, כשמו כן הוא והוא מותאם לישיבה של שני אנשים עליו, הערסל הזה רחב יותר ובדרך כלל הוא לא מתאים לשימוש ביתי אלא לשימוש חיצוני בגלל רוחבו.

ערסל מעוצב

בנוסף לגודל דבר נוסף שמבדיל בין סוגי הערסלים הוא זוית השכיבה של הערסל.

ישנים שני מצבים לערסלים האחד הוא ערסל שכיבה, הדגם הישן שכולנו זוכרים מיציאות לקמפינג או נופש בקיבוץ, הערסל עשוי בד חזק הוא מתאים לשכיבה וניתן להרכיב אותו על ידי חיבור/קשירה בין שני עצים או מוטות חזקים.

ערסל ישיבה – הדגם הזה הוא הערסל מודרני והינו הפופולארי ביותר מבין סוגי הערסלים הקיימים היום, הערסל מגיע במגוון עיצובים וסט כריות תואם לנוחות מירבית, ערסל הישיבה מגיע בגדלים שונים ומיוצר מחומרים שונים.
ניתן למצוא ערסלי ישיבה יוקרתיים מאוד העשויים מראטן ותלויים על מוטות מיוחדים או ערסלים העשויים מבד יוקרתי מעין פוף תלויים על מוט מברזל או מעץ, חברת מולטי גרדן מתמחה ביבוא ערסלי רטאן במספר דגמים במחירים מותאמים לכל כיס המאפשרים לכם לדלג על פערי התיווך ולרכוש ישירות ממחסן היבואן את הדגם המותאם לכם הן מבחינת העיצוב והן מבחינת המידות.

לסיכום: הערסלים של היום משדרגים לנו את חווית השהות בבית ואת עיצוב החדר או הגינה. וזו הסיבה שיותר ויותר לקוחות רוכשים ערסלים לגינה או למרפסת ביתם.
לערסל לגינה יתרונות רבים, שהופכים את החוויה שלכם לנוחה ומהנה במיוחד.
הערסל משדרג בקלות כל אזור בו יהיה מוצב, בין אם מרפסת או גינה גדולה ורחבת ידיים או מרפסת קטנה ורומנטית. היום קיימת גם מגמה להכניס את הערסל הביתה, כחלק מהסלון, ולהפוך את פינת הישיבה לאזור הכי נחשק בבית.

רוצים לקבל המלצה לערסל רטאן שיתאים במיוחד לדרישות שלכם?
לחצו כאן.

לצפיה בקטלוג המוצרים שלנו לחצו כאן.

התקשרו דילוג לתוכן